Pages

Sunday, October 3, 2010

+ve

ohh.. omg. jangan terkejut.. hari ini aku disahkan postive tension!!.. ummm.. tak tau kenapa kepala ni berfikir tak tentu hala dan ada je perasaan nak marah dan sangat sangat tiada mood.. semua orang bersiap sakan nak ke DINNER Om.. umm. tapi aku terasa malas yang amat sangat nak bersiap.. tak tahu lah kenapa dengan perasaan ni.. gado ngan ero?? oh.. tidak..baik aje kami... period?.. umm. maybe... so, keputusan nyer, mmg aku tak pergi.. duk dalam bilik diam diam fikir perancangan hidup yang tak berapa nak lucky ni... ummm.. mungkin aku rindukan sesuatu dan mungkin aku semakin benci akan sesuatu... grrrrr.. sukar ni.. mabuk dibuatnya. haha.. Ya Allah.. berilah aku jalan yang senang.. heeeeeee.. i wish i could be star.. semua nyer akan menjadi terang bila gelap.. kadang kadang kecewa juga ye dengan hidup ni tapi apa kan daya, tetap kena teruskan hidup ni sekuat-kuatnya..
bye bye hari ini... semogo hari esok cerah seperti bulan dan bintang

No comments:

Post a Comment