Pages

Monday, October 4, 2010

hilang

adoi umi.... oren tiada ketika musim hujan.. itu adalah satu penyeksaan buat aku... grrrrrrr.. tolonglah. macam mana nak hidup di musim hujan ni.. aku berharap sangat aku dapat capai impian aku next sem untuk ganti oren. haha... mampu kew??? itulah persoalannya sekarang.. aku student yang dah lah tak dapat loan... belanja bulanan pom dapat sikit je.. memang berangan besar aku ni!!! tak per sara!!! go go go... kalau ada rezeki memang boleh kan.. haha.. cuma kena ikat perut je sekarang.. simpan duit... cari duit.. kena rajin.. memang seksa lah kalau nak buat duit ni.. umm. akan ku berusaha promote kan bisness ku ini. haha.. akan ku buktikan pada diriku aku mampu.. haha.. sekadar berangan tak guna.. ahha. tp tak semua yang kita rancang akan berjaya dan tak semua yang kita nak, kita akan dapat.. haha.. susah bukan? itulah hidup... oleh itu, jangan lah nak berharap sangat ok..

No comments:

Post a Comment