Pages

Friday, December 17, 2010

M-A-R-A-H

cerita kali ini bermula lah dengan mood yang baik skali di malam kemarin. tengah2 on9 facebook my shop ni, ada la seorang yang budiman yang lagaknya baik dan banyak cakap. jom layanzz jela. dia tanya beta ni ada mood ke tak.. then beta cakap la beta ni ok je, tak der moody2 le. then dia cakap dia nak tanya macam2 ni.. excited jugak nak tau nak tanya apa sbb mmg mati2 ingt nak tanya sal choc, nak tempah banyak ke.. wakakka. then soalan pertama dia: "awak ni makwe yoe ke?. jawab yess or no" haha. of coz my answer is "YESS". ok, soalan kedua dia ialah "awak ni bukan skola IZ kan dulu". of coz my aswer is NO.. saya skola BELARA la dan saya bukan satu skola ngan yoe(ero). haha. then, dia cakap nak story sal ero, so dengar jela org nak nak cerita sal ero ni..wakakka. habis dia story.. dia cakap dia ada nak tegur i something.. ok.. listen to other comment may make me perfect right? ok dear.. tegur le. hehe. ok.. he said. "saya ni tak suka tau perempuan yang add lelaki atau approve lelaki yang tidak dikenali sesuka hati. saya tgk awak ni senang2 je add n approve org yang tak kenal.." OMG.. mmg terkejut i ni tau. tak pernah jumpa makhluk asing macam ni. umm.. then i said"hye dear, i do add people and i approve people outhere to promote my choc, not to know them. ok? erm.. lagipon this is my chocolate shop punya facebook, not my facebook, so, dont judge me like that ok. and for your info, i dont have any personal facebook yea." urm.. tension betul i ngan mamat ni.grrr.. please yea.. if u dont like me, just delete me ok. tgk, skrg tak sempat nak delete, i dah block kamu yea. grr. tp tak suka aku sebab apa yea? i never know him before.. urmm.. tatau le nape.. dia cakap dia best fren ero masa skola.. urm.. maybe dia tak suka aku jd gf ero.. urm.. whatever le awak.. thanks sebab tegur yea.

sekian

No comments:

Post a Comment