Pages

Tuesday, November 16, 2010

rindu berjauhan

semalam aku rasa begitu kosong.. kosang yang mmg kosong sbb semalam ero dah mula bekerja dan dia diam seribu bahasa. aku duk tunggu call n msg dia before dia berangkat ke kerja nya itu. haha. tapi tak der sebarang reaksi. then i tried to call him.. huhuhu.. offline tefon dia. called many time tp still off.. tak per la. maybe tefon tertinggal. a few hour later he called me n said "Im sorry sayang, i miss you so much, tefon tak der battery ni sbb charger tertinggal kat dungun, jap lagi waktu break sy g beli new charger" and i said"dah tu pakai tefon mana?" then he answered "ni guna phone kawan, change sim la, i miss u, bye2" huhuhuhu.. seharian aku tunggu dia, then, kul 12 malam aku cuba hubungi dia, tiba2 online phone dia but no answer. then i text him "smpai hati awak, dah on phone tp tak der contact sy pon. sy rasa alone sgt harini tanpa awak. sekian, terima kasih. bye" haha. konon2 aku merajuk le tu. ngadew je lebey. haha. then he called me a few minutes after that "sorry baby.. ni tgh kerja lagi ni, sikit lagi nak habis, cian kat syg alone erh.. tunggu jap, after siap keje, terus balik.." i said"ok la. hari ni saya rasa sorang2 n kosong sangat. rindu sgt kat awak"

teng teng teng.. setengah jam kemudiannya..

1 message received:
ero: "syg..camner hidup tanpa saya hari ni?"

me: "huhu. sy wase teramat sedih dan alone la syg.huhu i miss u gle2 bby..

yang lain secret. haha.. moral of the story.. jangan lah duk 1 kampus dan selalu berjumpa sbb bila terpisah gini la jadinya.. sedih yang teramat sgt.. sem ni aku terlalu close ngan dia sbb buat bisness sama2 kan, so, bila terpisah jauh gini, sedih rasa hati... wawawawa... i love u ero...

No comments:

Post a Comment