Pages

Friday, November 19, 2010

Kes Berebut Parking


today aku dan umi g giant KT sbb aku nak amik barang2 coklat yang aku tempah ngan supplier aku. sesampai di Giant aku mencari parking. Tup2, depan aku ada sebuah kereta Saga ni nak kelaur, so, aku tunggu la dia keluar, then sesambil Pak Cik Saga tu nak keluar, ada la sebuah kancil bg signal jugak nak masuk, mmg kurang asam sbb dia sesuka hati je nak amik parking tu sedangkan dia baru je smpai, aku ni berjanggut dah tunggu pakcik tu keluar. seudah pakcik tu keluar, dia cepat2 masuk, aku apa lg, HONNNNNNNNNN sepuas hati, oh.. dia baut bodoh je ngan hon aku erh.. so, aku bukak tingkap, then aku shout kuat2, "WOI, TU PARK AKU LA BANGANG.. AKU NI TUNGGU DR TADI LAGI".. nasib baik umi ada kat sebelah cakap SABAR2. aku dalam ahti sabar je.. tetiba sampil dia nak masuk tu dia dengan kurang hajor nyer, tunjuk FU%K kat aku.. ohh.. makin membara aku tau.. cepat2 aku g cari parking lain, sambil tu duk membebel. orang park sebelah aku tu pon bgtau, kurang ajor betol dak tu. aku pe agi, dengan support org ramai, cepat aku melalak kat budak siol tu..

"WOI, KAU SAPER HA NAK MAIN RAMPAS2, KAU BUTA KE AKU DUK BERJANGGUT TUNGGU PAKCIK TU KELUAR.HOO, DENGAN SENANG2 KAU AMIK ERH, SIAP TUNJUK AJRI BUSUK KAU AGI. KURANG AJOR PUNYER ORANG... (sambil tu aku berjalan2 menuju dia).. APA KAU TAK NAMPAK KE SIGNAL KETE AKU HA. BANGANG BETOI ERH.. BUKAN KAU NAK TERIMA KASIH KE APA ERH.. KALAU SERIBU ORANG MACAM KAU ADA KAT SINI, MMG LINGKUP AH.. AKU BUKAN APA, JANGAN NAK BIADAP LA. SEPATUTNYA SAY SORRY LA, TERIMA KASIH KERM BUKAN DENGAN TUNJUK fuck KAU TU.. INGT JARI KAU CANTIK SANGAT KER.."

haha.. yang kelakar nyer.. dia menyorok dalam kereta dia.. hahaha.. tau pon takot erh... kau takot sbb kau salah.. kalau kau tak salah, tak der nyer kau nak menyorok.. mmg padan ah muka kau malu dengan orang ramai.. sbb orang lain tau kau tu buat apa td.. grrrr... sian kat kau erh... menyorok macam katak...

Mai mmg bengang gilew tau nagn orang yang kurang ajor ni.. bukan Mai tak nak berlembut tp dengan lembut tak leh nak lembutkan dia.. ha.. kena berak skit kat muka tu baru tau.. sedor sikit. lain kali jangan buat lagi ye bro.. Kadang2 kena ajor skit orang macam tu,.. esh2.. Sorry la terkasar bahasa tapi perbuatan anda tu kasar lg.. lejadian td boleh bawak accident tau.. esh2..

No comments:

Post a Comment