Pages

Thursday, August 5, 2010

bila dah ber bisness

fuh... sekian lama aku menyepi diri..
hanya menumpukan perhatian pada blog bisness coklat aku jep..
hahaha.. penat sgt2, setiap hari ada je keje nak kena buat..
coklat+study+lyn order+homework+penat=drag me to the hell
hahahha.. nasib baik lah im not doing all things alone..
thanks GOD bg aku partner yg boleh buat coklat+amik order.
hehe.. demi nak kumpul duit masa depan, tepaksa sgt lah bekorban masa rehat di hujung minggu. mmg kami tak dapat lansung masa nak rehat.haha.
tp yg da best, we have great time and at least dapat luangkan masa bersama buat benda berfaedah yg dapat buat duit.. so, tak der lah spend time together buang duit... hehe
aku plak semakin hari semakin gatal nak g promote coklat dari bilik ke bilik. hahaha.
bila dapat order yg bertambun mula lah bengang takot takder masa nak buat. tp mcm mana pom, terpaksa kami buat walaupun smpai 4 pagi baru siap semua nyer.. bayangkan tu masa org dah tido, tp kami masih bertungkus lumus buat duit. hahahahaha.
sometime we're happy but sometime stress each other then GADOH.. haha
esh.. my bad, aku suka tengking2 dia bila aku stress benda aku buat tak menjadi. haha... but his mistake, tak boleh tgk aku muka masam.. bila tgk muka aku masam mula lah cakap aku BUAT MUKA. hahahaha....
i love u ero!!!

....end....

No comments:

Post a Comment