Pages

Saturday, June 19, 2010

rindu sangat dia

hehe...
sejak aku g Amerika ni bak kata lia bakar...
haha.. aku duk umah akak aku kat kl lol..
dah lama tak jumpa si dia... kami dpt bertahan tak jumpa lebih dr 2 weeks.
mmg masyukk r bebanan rindu.. wakakka..
tp yg sedihnyew nnt hari Anniversary kami yg ke-3 on 23 jun, tak dpt smbut awal..
waawawa. merajuk dia.. aku tak leh nak blk ganu lg..
wadushhh.. sabar ye kau ero... aku bakal pulang bawa sesuatu..
haha.. tak per2. yg penting kami bahagia jep even byk gadoh..
tp seriously mmg duk jauh2 best ugak, rasa rindu tu ada ummmm..
haha.. then mmg sure tak gadoh..
haha.. law duk dekat2, ha, mmg bertumbuk lah nnt..

grrrrrrrrrrr

dah seminggu pikirkn apa yg patot dibuat tok dia sempena hari kami ini.
haha.
any idea?
yg penting tak nak bg benda2 lah..
just nak sesuatu yg istimewa n sweet.. hehe

2 comments:

  1. istimewa??
    watla mkn mlm bersamake..
    heheh..
    even sy pon br pas anvrsry..
    sempat mkn kek jela..huhuh..

    ReplyDelete
  2. haha.. tu r.. esh.. nnt ingt nak buat suprise cake.. haha

    ReplyDelete